Dôležité upozornenie o doprave: Chceme vás ubezpečiť, že všetky objednávky odosielame okamžite po spracovaní. Vzhľadom na obdobie Black Friday a predvianočný nápor však môže u kuriérskych spoločností dôjsť k miernemu oneskoreniu doručenia zásielok. Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť počas tohto rušného obdobia. Sme radi, že nakupujete u nás!

Vrátenie tovaru - Odstúpenie od zmluvy uzatvorenej na diaľku / Reklamácia

Ako postupovať, keď Vám objednaný tovar nevyhovuje?

V prípade, že Vám tovar nevyhovuje, stačí vyplniť formulár pre odstúpenie od zmluvy uzatvorenej na diaľku a zaslať informáciu o odstúpení od zmluvy emailom. Nezabudnite prosím uviesť číslo objednávky, zoznam tovaru ktorý nám vraciate a IBAN pre vrátenie prostriedkov. 

Ako nám odoslať nevyhovujúci tovar?

Zásielku dôkladne zabalte (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) v stave, v akom ste ju prevzali aby sa pri preprave nepoškodila a nezabudnite pribaliť vaše kontaktné informácie, aby sme vratku vedeli priradiť k vašej objednávke. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, aby počas prepravy neprišlo k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. 

Následne ju zaneste na najbližšiu pobočku spol. Packeta - Zásielkovňa. Kód pre spätné zaslanie sme vám zalslali emailom. Táto služba je spoplatnená sumou 2,5€, ktorá Vám bude odpočítaná z vystaveného dobropisu. V prípade, že nám vraciate viac ako 2 položky z vašej objednávky, cena tejto služby je 3,5€. 

Vratku nám môžete tiež odoslať akýmkoľvek Vami zvoleným prepravcom priamo na našu adresu: bububu.sk, Páričkova 18, 82108 Bratislava. Neposielajte tovar na dobierku, v takomto prípade zásielka nebude prevzatá.  (POZOR! Zásielky odoslané poštou ako doporučený list nie sú slovenskou poštou doručované na adresu - tieto zásielky sú spravidla vrátené poštou odosielateľovi).

Aká je lehote pre vrátenie nevyhovujúceho tovaru?

Tovar môžete vrátiť v priebehu 14 dní, odo dňa doručenia objednávky. 

 

Reklamácia

Pred odoslaním reklamovaného tovaru nás prosím kontaktujte emailom. Zásielku dôkladne zabalte aby sa pri preprave nepoškodila, Priložte vyplnený reklamačný formulár a následne ju zaneste na najbližšiu pobočku spol. Packeta - Zásielkovňa. Kód pre spätné zaslanie je: 99591048. Táto služba je pre Vás po nadiktovaní uvedeného kódu bezplatná.